Neem eenvoudig contact met ons op!
Via onderstaand formulier neem je eenvoudig contact met ons op. We komen hier binnen een werkdag op terug. Liever telefonisch contact? Van maandag tot en met vrijdag van 9:00 uur tot 17:00 uur zijn we bereikbaar op 0418 - 51 40 18. We helpen je graag goed uitgerust het water op!
Neem contact op
Veelgestelde vragen
1.1 Hoe plaats ik mijn bestelling?
Stap 1: winkelwagen
Door op “bestellen” te klikken wordt het door je geselecteerde product in je persoonlijke winkelwagentje geplaatst. Je hebt vervolgens de keuze om meerdere items van dit product te bestellen, verder te winkelen of de volgende stap te nemen.
Stap 2: aanmelden
Om in onze webwinkel producten te kunnen bestellen is het noodzakelijk om je adresgegevens in te vullen.
Stap 3: adresgegevens
Voor een correcte aflevering dien je naast je factuuradres ook een afleveradres opgeven. Standaard gaan wij ervan uit dat dit hetzelfde adres is als het factuuradres. Indien afwijkend kun je deze wijzigen door het aanvinkvakje te deselecteren.
Stap 4: afhandeling
Maak hier je keuze tussen bezorgen thuis of bij een DHL afhaalpunt. Maar het is ook mogelijk om uw bestelling af te halen bij ons verzendmagazijn in Hedel.
Stap 5: betaalmethoden
Maak hier je keuze voor wijze van betaling.
Stap 6: overzicht
Je treft een overzicht aan van de door je bestelde producten, factuuradres en afleveradres. Indien je akkoord bent met de getoonde informatie klikt je op “verder”.
Stap 7: betaling
De betaling van je producten wordt verzorgd in samenwerking met je bank of creditcardmaatschappij.
1.2 Hoe ontvang ik mijn bestelling?
Boten en buitenboordmotoren van "Suzuki en Selva" worden bezorgd door onze eigen chauffeur. Alle andere bestellingen worden door DHL bezorgd.
1.3 Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Bij ieder artikel in onze webshop staat de levertijd vermeld. Afhankelijk van de gekozen producten in uw bestelling is de levertijd tussen de 1 – 3 werkdagen.
1.4 Ik heb een fout gemaakt in het bezorgadres, wat nu?
Als je met ons contact opneemt, voordat het pakket verzonden, is passen wij het voor je aan. Is het pakket al verzonden dan komt het waarschijnlijk retour afzender. De nieuwe verzendkosten dienen dan echter door de klant te worden voldaan om het pakket opnieuw naar het juiste adres te sturen. Neem contact met ons op voor verdere informatie.
1.5 Hoe wijzig ik mijn bestelling?
Je bestelling wijzigen kan alleen als je nog geen verzendbevestiging hebt gekregen. Neem contact op met onze klantenservice om de aanpassing te kunnen laten maken.
1.6 Wat moet ik doen als ik mijn pakketje niet heb ontvangen?
- Wat moet ik doen als ik mijn pakketje niet heb ontvangen?
- De Track & Trace code van het pakket
Je vindt deze in “Mijn account” of in je verzendbevestiging. Controleer via deze link of de tijdvakindicatie van de bezorging is verschoven.
- Het bezorgadres
Klopt het bezorgadres dat je hebt ingevuld? Controleer ook je postcode.
- De brievenbus
Heb je een ‘niet thuis’-bericht ontvangen? Dan is het pakket bij de buren bezorgd of de bezorger heeft een nieuw bezorgmoment ingepland.
Weet je nog niet waar je pakketje blijft?
Het kan zijn dat de bezorger geen bericht heeft achtergelaten maar wel bij de buren heeft afgegeven. Graag even bij de buren vragen of zij het mogelijk hebben ontvangen.
Is het pakket niet terecht, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Dan vinden we samen een oplossing.
2.1 Hoe kan ik mij klantgegevens wijzigen?
Via “Inloggen, rechtsboven in het menu, kun je de accountgegevens wijzigingen.
2.2 Waar kan ik mijn factuur inzien?
Wanneer je bij ons een bestelling hebt geplaatst ontvang je een aparte e-mail met de factuur. Mocht je deze niet hebben ontvangen neem dan contact op met onze klantenservice en geef je ordernummer door. Je ontvangt dan een e-mail met de gewenste factuur.
3.1 Hoe kan ik mijn bestelde product retourneren?
Een retour meld je eenvoudig aan via https://www.retourneren.nl/boottotaal
3.2 Kan ik mijn bestelde product ruilen?
Vanzelfsprekend kan het voorkomen dat het bestelde product niet naar wens is en dat je het wil ruilen. Dit is natuurlijk geen probleem. De snelste manier om dit te realiseren is een nieuwe bestelling plaatsen met het juiste product, zodat deze direct verwerkt kan worden en snel bij je in huis is. Het geretourneerde product stuur je dan terug en deze verwerken we zoals beschreven onder ‘geld terug’. We doen hiervoor een terugbetaling. Natuurlijk mag je ook het product ruilen via het retourproces. Dit betekent dat wij het nieuwe product pas kunnen versturen op het moment dat het geretourneerde product bij ons binnen is en verwerkt. De eventuele prijsverschillen dienen vervolgens nog te worden verrekend.
3.3 Wat is de retourtermijn?
Niet tevreden met jouw bestelling? Geen probleem, je kunt jouw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst gewoon retourneren.
3.4 Kan ik artikelen uit verschillende bestellingen in één doos retourneren?
Dat is geen probleem, zorg ervoor dat er voor iedere bestelling 1 pakbon in het pakket zit.
3.5 Krijg ik het volledige aankoopbedrag terug?
Bijna altijd wel. Maar het is logischerwijs wel afhankelijk van de staat van je product. Om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen is het belangrijk om je product in de originele staat en onbeschadigd terug te sturen. Zo kunnen we iemand anders nog blij maken met een nieuw product. Anders bepalen we aan de hand van de staat van je product wat de waardevermindering is. Dus bekijk het product gerust zoals je in de winkel zou doen.
4.1 Wat als mijn product beschadigd is geleverd?
Wat vervelend dat jouw bestelling niet in goede staat is aangekomen. Graag ontvangen wij een foto(s) en /of video via de e-mail zodat wij mee kunnen kijken en een oplossing kunnen bieden.
5.1 Mag ik een product thuis uitproberen?
Ja, je mag je product uitproberen zoals je in de winkel ook zou doen.
Bevalt het product niet? Dan kun je deze retourneren. Het is dan wel belangrijk om je product in de originele staat en verpakking terug te sturen. Zo kunnen we er nog iemand anders blij mee maken.
5.2 Ik heb een cadeaubon ontvangen, hoe verzilver ik deze?
In de winkelwagen kun je de cadeaubon eenvoudig verzilveren. Door te klikken in het vakje "Kortingscode" kan de ontvangen code ingevuld worden. Let op, deze is hoofdletter gevoelig.
Vervolgens klik je op "Toepassen " en het bedrag wordt verwerkt in je bestelling.
Wanneer je meerdere cadeaubonnen bij 1 bestelling wenst te verzilveren neem dan contact op met onze klantenservice. Maak een foto van de betreffende cadeaubonnen en mail deze naar [email protected]
5.3 Ik heb geen Track & Trace code ontvangen?
Dit kan gebeuren, check voor de zekerheid de map ongewenst of spam in jouw mailbox. Staat het mailtje hier ook niet in dan klopt jouw email adres waarschijnlijk niet. Mail naar [email protected] en wij mailen alsnog jouw track & trace code.
5.4 Waarom geeft mijn Track & Trace code geen verzendtraject weer?
Zodra je de Track & Trace code hebt ontvangen is het onderweg naar het opgegeven bezorgadres. In de avond wordt het verzendtraject inzichtelijk.
5.5 Wat moet ik doen als ik een deel van mijn bestelling niet heb ontvangen?
Wacht nog even af. Je bestelling wordt in meerdere pakketjes geleverd. Mogelijk is er 1 vertraagd of komt het met een andere koeriersdienst vanwege de bijzondere afmetingen van een besteld artikel (bijvoorbeeld langer dan 150cm).